Fullbokad

I måndags mös jag med Jessica. Vi bakade, såg tv, fikade och hade det riktigt mysigt! Jag sov över hos henne och vi blev väckta klockan 9.00 på morgonen av att det skulle komma någon och fixa Jessicas internet. Så det var bara att stiga upp, men så fort han hade fixat internet och stuckit därifrån gick jag och la mig igen och somnade om medans Jessica satt vid sin dator. Kring 16.00 for jag hem någon gång men vi hade det verkligen jätte trevligt.

När jag kom hem från Jessica var det bara att hoppa i duschen, käka och göra sig klar eftersom jag skulle vara med André, Anna, Tobbe och Mats så sagt och gjort. Vi såg filmen "Vi hade iallafall tur med vädret, igen" och den var riktigt rolig. Efter vi hade sett den for folket hem och det blev sängen. Så nu sitter jag hära och väntar på att Jennie ska komma. Hon ska fara tillbaka till Göteborg imorgon så det är klart man vill träffa henne då! Fast jag ska ju för sig komma och hälsa på henne i Oktober, men det är ju ett tag kvar dit också, hehe. Men vet ni vad, mitt rum ser ut som ett bombnedslag, så jag ska städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback