Dark mint

Idag har vi haft det jätte trevligt! Jag, André, Nina, Fredde, Anders och Johan for ut till fingermanholmen med båt och så hade vi med oss korv, dricka och lite annat. Så vi satt där och grillade och det var riktigt mysigt. Jag och Nina försökte även fånga några fiskar med hov, men utan framgång, så till slut gav vi upp, vi försökte till och med mata dom med bullsmulor och dom åt upp dom så fort man vände ryggen till.. :(

Jag har en ny favorit choklad. Ni har säkert sett chokladen som Blondinbella brukar äta. En mörk choklad med mint smak, så den smakade jag idag, och den var så grymt god! Så smaka den! Hehe


Kommentarer
Jessica säger:

haha joo, den är himla skön alltså, så man ska inte lägga sig i den ifall man e trött!

2009-08-23 | 22:40:37
Bloggadress: http://jessiiicagustafsson.blogg.se/
Sofie säger:

åh så sugen jag blev :P

2009-08-24 | 16:44:50
Bloggadress: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback