Body combat

Jag är nyss hemkommen från ett rätt så jobbigt träningspass. Det var jobbigare än vanligt eftersom det har varit så himla varmt idag så nu är jag helt slut i kroppen, men det är bara bra för då somnar jag lättare ikväll!

Jag har ju fått mitt träningskort som jag har nu av min pojkvän André så det står i hans namn.

(Jag lämnar över lappen till "tränaren" och hon tar emot det och läser på den)
"Tränaren": - André???
Jag: - Jo, det är min pojkvän som heter det, jag har fått kortet av honom.
"Tränaren": - Jaha, okej, men jag kan kalla dig för André, haha.
Jag: - Haha, jo gör du det!
"Tränaren": - Nej men vad heter du då?
Jag: - Linda.
"Tränaren": - Linda okej.. LINDA? Nu har vi fyra Linda hära idag.

Kommentarer
anneli säger:

längesen man träna body combat...tror ja vill minnas att d va kul =) sen tröttna ja på att träna på gym så ja sa upp kortet och så va sagan slut=)

2009-08-03 | 09:49:21
Bloggadress: http://annelimaria.blogg.se/
Ida säger:

SV; Så kul =)

2009-08-03 | 13:33:19
Bloggadress: http://misswivel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback