Bio ikväll

Det blir bio ikväll med A, han är gullig nog att bjuda mig så jag skippar träningen, är så grymt trött också men ska fara och träna i veckan istället. Vi ska se den omtalade filmen "sommaren med Göran" så jag hoppas att den är riktigt bra fast jag har ju samtidigt hört att den ska vara det så det är nog ingenting som man behöver oroa sig över. Imorgon bestämde jag och Jessica att jag ska sova hos henne och så ska vi se film och ha det mysigt, det blir nog roligt att ha en riktig tjejkväll tror jag, man behöver ju som det också ibland, annars blir man galen.

Jag har varit med och tävlat om en mini laptop i Kenzas blogg, och tävlingen slutade klockan 15.00 idag, så nu är jag grymt sugen på att se resultatet. Jag brukar inte vara med i tävlingar men eftersom jag har velat ha en rosa mini laptop väldigt länge nu så kände jag att jag var tvungen att vaa med även fast jag vet att det inte är så stor chans att jag vinner, men som jag ser fram emot det! Nu ska jag gå och vila, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback