4 days left.

4 dagar kvar nu av jobbet, gud så skönt det ska vara att slippa jobba som vaktmästare till typ svält lön! Det kommer bli en lugn dag för min del, jag kommer ligga och vila, se på tv och läsa hela dagen, ibland måste man ju få ha sådana dagar också, eller hur? Föresten så klippte jag av mig håret igår. Jag stod framför spegeln och insåg hur less jag är min frisyr och min permanentning som jag haft sen ett år tillbaka, så jag klippte nästan av en decimeter så nu ser det mycket bättre ut. Är dock lite ojämt eftersom jag klippte mig själv, så Sandra har lovat att fixa till det senare när hon kommer hem, men det är ju jätte skönt att vara kortklippt nu när det är så varmt också.  Jag kanske lägger upp en bild senare när det är tillfixat så får ni se om det duger, hehe.

Imorgon fyller min syster Jennie år så då ska vi ju självklart dit och fira henne, det blir nice att få träffa min älskade syster igen! Idag ska jag föresten försöka att boka biljett till Göteborg. Nä, men nu ska jag gå, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback