Television.

Haha, läste ni också det här på startsidan på blogg.se med att år 1987 (eller nått sånt) så förutsåg dom att år 2000 skulle man handla sina kläder på en dataskärm? Det kanske inte riktigt var så här som man gör idag som dom menade men det är ju iallafall rätt så roligt tycker jag.

Nu har jag precis kommit ut ur en varm dusch och sitter och tar det lugnt här framför datorn ett tag. Jag har på tvn och vad är det på tv idag? Ja, det är hockey! Jippie!! Vad glad jag är! ...Not. Jag hatar att se hockey iallafall på tv, live är det ju självklart liite bättre men jag kommer aldrig bli ett stort hockeyfan. Så nu ska jag krypa ner i soffan och zappa mellan kanalerna. Vet någon om det är något bra på tv idag?




















Vilken tv föredrar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback