Sovmorgon

Idag har jag sovmorgon till 10.30 så då bestämde jag mig för att sova över hos A i öjebyn så att jag kan ta mig in senare än 8.20. Så snart ska jag börja gå till bussen men tänkte att jag skulle snabbskriva ett inlägg först. Igår klippte jag mig föresten. Det blev mycket kortare, men det var jätte mycket hår som var nött så det var väl nödvändigt. Jag blev nöjd och mitt hår är allt ifrån nött nu, jag kanske lägger upp bilder senare idag om jag har ork/tid. Nu ska jag fortsätta göra mig klar, sen är det skolan som gäller. Ha det bra!

Kommentarer
c a s p e l i h n a säger:

Jag vill tipsa dig om en jättebra sida där du enkelt kan få presentkort på klädesbutiker.

Klicka på länken: http://www.freestreet.se/?r=2168

och registrera dig, sen är det bara börja samla poäng och byta in dem mot presentkort.

Det är verkligen jätte enkelt och en superbra sida!

2009-04-03 | 15:12:45
Bloggadress: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback