Mys med te och Stieg Larsson

Aaaaah! Jag har inga fler lektioner på hela veckan, vi fick ledigt från spanskan vilket gjorde att vi är lediga hela torsdagen också! Jag kom dock precis på en sak, jag har en tid bokad på ungdomsmottagningen kl 9.00. Jag orkar inte fara in till stan bara för att fara dit, vara där i 20 min och tvingas vänta till 14.00 till nästa buss, så jag ska ringa och boka om tiden imorgon bitti, så det ska nog gå bra hoppas jag.

Nu ska jag göra mig en kopp te, lägga mig under täcket och läsa män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Ha det bra!


Kommentarer
Micke säger:

Godmorgon godmorgon, riktigt bra bok måste jag säga, hoppas att du får en trevlig lässtund och en riktigt bra dag. kram

2009-04-29 | 08:34:47
Bloggadress: http://metrobloggen.se/mikaelandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback