Klumpig?

Klockan är 00.00 om några minuter och här sitter jag, som vanligt. Jag har suttit ute och lapat sol hela dagen med Andrés mamma och det har varit väldigt skönt. Något mer har jag faktiskt inte gjort.. Tror jag.

Just det ja.. Jag lovade A att skriva att hans bil faktiskt funkar nu (believe it or not), den har inte börjat ryka så där läskigt någon gång idag så än lever vi. Jag kan väl säga att han faktiskt har varit duktig och satt på sommardäcken idag också, då går den mycket tystare och skönare.. typ (inte för att jag märker så stor skillnad).

Alla har börjat reta mig för att vara klantig och klumpig. Jag har fått höra det typ hela min barndom, sen slutade folk kalla mig klumpig ett tag, tills jag blev tillsammans med A, då började han kalla mig klumpig, sen började mamma kalla mig klumpig och nu har även Andrés mamma börjat kalla mig klumpig. Oj oj..

Visst, jag har kanske gjort vissa klumpiga saker i mitt liv, som den gången då jag var hos Sara och lyckades trampa i en råttfälla, det var ett helt golv, men jag lyckades träffa råttfällan.. Men bara föra att jag har gjort några sådana saker i mitt liv betyder det väl inte att jag är klumpig? Eller?

Kommentarer
Trixie säger:

kikar in



allt bra?

2009-04-16 | 10:31:52
Bloggadress: http://triix.blogg.se/
Terese säger:

Vilken fin blogg du har.:)

Allt bra?

2009-04-16 | 15:13:35
Bloggadress: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback