Killar är verkligen tröga!

André heter: André - Jag älskar Linda Hurtig       Då är man 850 ägare ;D

LindaHurtig.blogg.se säger:
 Då är man André 900514 ägare ;D
André säger:
 HAHA
 så söt!
LindaHurtig.blogg.se säger:
 kom då, om jag nu är så söt så får du se mig live 
André säger:
 haha men vi ska snart äta ;d
LindaHurtig.blogg.se säger:
 bortförklara dig inte!
 soppan är min!
André säger:
 vadå soppan är min? :;O
LindaHurtig.blogg.se säger:
 Sandra får inte röra den
 nu ska jag gå, hejdå!
André säger:
 vi ska äta pankaka
LindaHurtig.blogg.se säger:
 I vilken del av konversationen förstod du inte att jag ska gå? 

Kommentarer
Linnéa säger:

HAHA xD Jag fattar inget xD

2009-04-08 | 00:27:40
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/
Sandra säger:

hahahahahahhaha! varför blandar du in mig? xD SÅ LEJD!

2009-04-13 | 23:42:34
Bloggadress: http://sandrahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback