Glad påsk! (I efterskott)

Än en gång har min uppdatering inte varit den bästa, men nu skriver jag iallafall. Påsken har varit bra och full av godis. I lördags blev det premiär grillning i långträst och det var såååååå gott. Jag överdriver inte. Jag har däremot tagit det lugnt hela påsken och det har kanske varit lite tråkigt tycker ni, men det har faktiskt varit rikigt skönt. A ligger och tar en powernap nu medans jag sitter framför datorn, läser bloggar och funderar på vad vi ska göra ikväll. Har ni några idéer? Söndags kvällar borde nog inte finnas. Jag menar, stan är inte öppet.. Ingenting är öppet! Nä, nu ska jag gå innan A blir irriterad på mitt tangent "knapprande". Hejdå!

Kommentarer
moonzanna säger:

Hej!

Som påskpresent så får du nu 15 % på hela köpet när du handlar på Paprikastore av mig ! Det är den högsta rabatten du kan få tag i.



Så titta in och shoppa loss !

Ange bara "zanna" i kassan ;)



GLAD PÅSK !!



Pssst skynda att fynda, rabatten gäller endast till kl 00.00 ;)





/ Moonzanna

http://moonzanna.blogg.se

2009-04-12 | 20:16:32
Bloggadress: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback