Duktig.

Nu har jag varit duktig. Jag har dammsugat hela övervåningen och så har jag lagat en jacka som jag inte har använt så många gånger eftersom knapparna satt jätte löst på den och tre stycken lossnade. Men nu har jag fått det lagat samtidigt som jag såg på "Dumbo". Det var några år sedan man såg den.

Det har blåst ute hela dagen vilket har gjort att jag inte har gått utanför dörren och bara legat inne. Jag hoppas att det inte blåser lika mycket inatt för då kommer jag inte få mycket sömn. Det blåser så mycket så att taket knakar. Sist det blåste så mycket på natten drömde jag att någon gick omkring och hoppade på taket typ. Usch.

Kommentarer
Kurte säger:

dammsugit*

2009-04-19 | 22:23:47
Kurte säger:

dammsugit*

2009-04-19 | 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback