Det här med rubriker..

Hejsan mina kära läsare. Jag har varit en urusel uppdaterare på senaste tiden och ber djupt om ursäkt för det. Jag lovar att jag ska gottgöra er så fort som möjligt.

Nä, nu till lite seriösare snack. Vill ni ha en liten uppdatering på vad jag har gjort? Jag orkar tyvärr inte göra någon lista så jag förklarar eftersom istället: I lördags var det "släktträff" hemma hos oss och jag fick träffa min saknade syster Jennie. Det var trevligt. I måndags köpte A en ny bil i Vilhelmina, det är en volvo som är jätte fräsch.  Och något mer "jätte intressant" har faktiskt inte hänt. Det blir då att jobba i helgen och tjäna in lite money. Nu ska jag plugga, jag sitter på skolan eftersom jag har slutat och bussen går inte förens om 1,5 timme. Så då gör jag bort plugget. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback