Årets första jordgubbar!

Det verkar som om alla har fått sina bloggar omgjorda förutom jag. Jag kan nästan ingenting om sånt och sist gjorde min syster Therese om det och hon har även gjort om min andra systers blogg nu också, men jag gillar min design, den är enkel och fin. Det är bara det att bilderna är väldigt gamla och fula, jag har inte ens samma hårfärg eller sammafrisyr längre. Så snälla Therese, kan du ändra bilderna? Då kan du få bli min favoritsyster! Hehe.

Det har varit en jätte jobbig dag för mig idag. Jag fick riktigt kämpa med att ta mig upp ur sängen, och när jag väl tagit mig upp frös jag så mycket och tog på mig mjukisbyxor och en varm kofta istället för oversize t-shirten och kjolen jag la fram igår kväll. Men jag får väl ha på mig det imorgon istället om jag nu då inte fryser lika mycket då.

Just nu sitter jag hos A framför datorn och tvn medans han ligger och sover. Snart blir det jordgubbar och grädde för våran del! Hejdå!


Kommentarer
Terese säger:

Det låter ju gott, man blir ju sugen här:)

2009-04-20 | 19:46:00
Bloggadress: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback