Alert

Idag har jag inte suttit still någonting under hela dagen. Jag har städat hela mitt rum (dammtorkat, dammsugit, bytt sängkläder osv.) och så har jag tvättat massor av tvätt och så har jag hunnit ut och cykla en bit också. Nu kom jag precis ut ur duschen och måste strax skynda mig och hänga upp mer tvätt innan A kommer och hämtar mig, det blir att sova hos honom inatt. Han ska skjutsa mig till ungdomsmottagningen kl 9.00 sen ska han hem och vänta på att hans pappa kommer och hämta honom och sen far dom till Jäckvik och jag blir ensam kvar. Jag har inte ens planerat vad jag ska göra än, sånt brukar alltid ordna sig. Gaaaah! Någon som vill hitta på någonting på valborg med mig? Jag ska ringa runt senare och höra vad folk gör. Nu ska jag dra mig vidare. Hej då!

Kommentarer
Linnéa säger:

Jag har då bjudit en massa folk till mig så dit kanske du kan komma =)

2009-04-29 | 23:54:23
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback