slutkörd?

Idag har jag mått dåligt nästan hela dan, har sovit flera timmar och är ändå helt slut och trött i kroppen, jag tror att jag håller på att bli sjuk ;s men jag får försöka kämpa resten av veckan, synd bara att helgen just tagit slut och veckan just börjat.. Och vad som inte gör saken bättre är att vi börjar med VM (vetenskaplig metodkurs) nästa veckan. Vilket är att man ska skriva en uppsats på ganska många sidor, kommer inte ihåg hur många det var riktigt, men det var då över 10 sidor iallafall.
Jag avundas på Therese som antagligen ligger och glöder på någon strand i Cypern just nu. Eller dom har nog börjat fara hem nu men jag avundas henne iallafall. 

Nu sitter jag då hos André och tröstar mig med en cola medans han sitter och nöter vid hans andra dator. Han är underbar men lite nördig :). Snart ska jag nog börja fara hem, och det blir nog att sova DIREKT när jag kommer in genom dörren!

Kommentarer
therese säger:

VeMe please ;)

2008-09-23 | 05:09:47
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback