I like it!

Jag har inte skrivit på ett tag men då har jag ju bara mer att prata om nu, eller hur? ;)

I fredags fyllde jag år, jag fick ett rosa tangentbord (som är på bilden), och så fick jag lite annat också :) det var då väldigt roligt iallafall. På kvällen for vi till Jenny och av henne fick jag massa hårgrejer och hårinpackning. tack gumman! :) Det var väldigt roligt. På lördagen for jag, andré, sara, jonas och linnea och bowlade, det var också riktigt kul, vann kanske inte riktigt direkt men det gick bra ändå. Efter vi hade varit och bowlat for vi på max och åt, sen for vi hem, såg på tv och tog det lugnt!


Kommentarer
Jennie säger:

Jepp på fredag bär det av. Men jag landar inte i Luleå förrän vid 21 på kvällen så det blir itge piteå då, men på lördag, då ses vi! Jag saknar er också men nu är det inte länge kvar tills jag är hemma.

Kramar

2008-10-22 | 15:39:19
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback