HACKAD!

Både min msn och min pixbox har blivit hackade. Vem orkar? Inte bara på tal om hur omoget det är utan också varför någon hackar någons msn och pixbox utan att göra någonting på dom. Jag förstår inte vem som orkar för det gör mig väldigt irriterad när man tänker hur länge jag har haft både pixboxen och msn:en, och jag har varit väldigt sur.

Så jag har alltså både ny pixbox och msn för dom som är intresserade:
Pixbox: Liindahurtig (enda skillnaden är att det är ett till i)
Msn: [email protected]

Så det är bara att adda om ni är intresserade. Snälla gör det? För jag kommer inte ihåg allas msn utantill som jag hade på min kontakt lista precis, så jag hoppas att ni gör det nu! Jag kan bara inte sluta tänka på hur omoget det är, hur folk kan göra sånt bara för att jävlas. Helst när dom inte vågar erkänna att dom har gjort det heller, det känns så fegt. Jag menar, om någon nu hatar mig så mycket och vill hämnas på mig så mycket av någon anledning kan dom väl bara säga det öga mot öga? Gud så fegt. Vem orkar göra sånt ens? Jag fattar bara inte..

Idag har vi iallafall varit och eldat med lite folk och mest bara tagit det lugnt. Imorgon kväll far mamma och pappa till Turkiet så det blir ju iallafall skönt att få vara ensammen hemma. Eller, Sandra och hennes pojkvän är ju också hemma..
Nu försöker jag kämpa med min nya msn och min nya pixbox men nu är det nog ändå dags att gå och lägga mig i sängen med älsklings André (som inte orkade vara uppe och se prison break med mig). Mys unge!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback