www.bloggkoll.se i mitt hjärta!

världens underbaraste sida! Man kan börja premunera på olika bloggar som man brukar läsa och så kommer det upp varje gång den personen har skrivit ett nytt blogginlägg! Helt underbart!

Det blev ingen bio igår. Vi hade inga pengar och så var vi inte så taggade på att köra moppe till och från stan. Så vi satt hemma och gjorde ingenting och tog det lugnt istället. Och så såg jag Narnia. Den filmen är så grymt härlig. Man blir så glad av att se den. Däremot vägrade André att se den med mig. Inte är det mycket karl i han inte! haha.

Idag har vi även varit ute och gått. Och så hade vi tänkt att fara och simma, men dom hade stängt. Så vi har fått oss en liten promenad till och från badhuset också. Men nu vet vi inte vad vi ska göra riktigt. Ta det lugnt och se en film tror jag att det blir. Det blir nog att se filmen Step brothers. Det blir nog en myskväll. Men om några timmar ska vi nog också hem till mig eftersom Sandra har lovat att färga mitt hår. Vi får väl se om hon håller vad hon lovar. Jag har jätte mycket utväxt så annars utmanar jag ödet ännu en gång och låter André göra det på mig. Men nu ska jag försöka hitta på någonting annat roligt.

Kommentarer
Lennart säger:

DUMJÄVEL JAG VAR BÄST

2008-11-16 | 14:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback