Väldigt otaggad.

 Ja, nu sitter jag då på skolan och försöker att lära mig någonting om tecken på övergödning. Jag känner mig inte taggad för det just nu, jag vill mest bara sova. Övergödning är faktiskt inte så himla intressant som man kan tro (d.v.s. om man nu tycker det låter intressant?) utan det är nog mest bara drygt. Men vi har redovisning snart så jag får plugga på. Fast just nu vill jag nog bara hem och sova. Igår kunde jag inte heller somna vilket gör att jag är dubbelt så trött idag som jag var igår. Jag ska till André efter skolan. Jag får väll slumra till hos honom en liten stund i värsta fall. Eller så får jag iallafall göra någonting lugnt så att jag orkar gå ut och gå sen. Jag har börjat att gå ut och gå nästan varje dag. Jag känner mig så slö just nu så jag försöker att gå ut och gå varje dag. Vissa dagar kanske jag går lite kortare, men andra dagar kan jag faktiskt gå ut och gå riktigt långt. Huvudsaken är att jag går ut och går varje dag. Vare sig jag orkar det eller inte. Det är ju bara att härda!

Nu ska jag försöka fortsätta plugga om övergödning, så att jag får bra på redovisningen. Jag vill klara skolan bra nu så att jag ska fortsätta kämpa. Det kanske inte är så roligt. Men det är det ju aldrig.


Kommentarer
Therese säger:

Mjae det blir nog lite svårt eftersom att det inte bara är jag och Jugge som far så bilen blir full med både människor och prylar.. Nån annan gång kanske :)

2008-11-04 | 17:19:52
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/
Jennie säger:

Vad duktig du är som är ute och går varje dag!

Kramar

2008-11-06 | 11:41:00
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/
Jennie säger:

Nu har jag läst ditt arbete och jag tycker det var jättebra! Tänk att det är så som du säger, att nästan ingen har vetskapen om vad som hände där 1994. Jag visste själv inte mkt om händelsen, och kan precis som många andra fortfarande inte förstå varför det egentligen hände.

Du är mycket duktig på att skriva, keep up the good work sister! Du är toppen!



Kramar

2008-11-07 | 21:32:49
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback