Utråkaaad

Hejsan! Idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt, sett en film som hette Big Stan och som var riktigt bra och rolig faktiskt. Så då fick man sig ett gott skratt. Egentligen skulle jag vara med André idag men han tog sig inte och så hade han inte råd med buss och han var inte så sugen på att köra skoter så då är jag alldeles själv. Vilket är väldigt tråkigt och utråkande vilket ger mig huvudvärk. Det kanske beror på att jag ser så mycket på tv när jag är ensammen. Men vad ska man annars göra? Jag hatar att vara ensammen utan min älskade pojkvän!

Gymmningen gick då skitbra igår. Vi värmde upp på springbanden sen så visade och lärde en instruktör oss hur vi skulle göra med alla andra maskiner. Det var faktiskt riktigt roligt fast jag har GANSKA mycket träningsvärk idag vilket inte är lika roligt. Men troligtvis så blir det att gymma imorgon också. Jag hoppas det går lika bra som det gick igår, och att jag inte har kvar någon träningsvärk till imorgon. Men jag tror att det ska gå bra och att träningsvärken går över under natten för det har då blivit bättre sen jag steg upp imorse för då kunde jag knappt röra mig. Men det är kanske inte så konstigt eftersom det är första gången jag tränar "seriöst". Nog har jag gymmat förr men inte lika seriöst som igår, men jag är taggad iallafall.

Resten av kvällen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Prata med A som just nu håller på att sätta på sina skidor på skotern. Hur kan han tycka att sånt är roligt? Jag menar: Jag åker gärna, men aldrig att jag skulle hålla på att sätta fast massa saker och göra om och sånt på en skoter.. Men det kanske beror på att jag är tjej och helt enkelt inte är intresserad av sånt..? Eller så beror det bara på att killar inte har något liv som tycket att det är roligt vilket kanske låter som en vettigare teori. Snart ska jag försöka hitta på något att göra tex försöka städa lite i mitt rum som faktiskt inte är så stökigt. Jag har faktiskt blivit riktigt bra på att inte stöka ner av någon anledning och jag har ju alltid varit jätte duktig på att stöka ner, men det är ju bara bra förutom då jag är riktigt utråkad (som just nu till exempel) och vill städa! Men jag får gå ner med tvätten och försöka hitta på någonting annat som säkert är roligt. Simpsons (!!!!) börjar om tio minuter tror jag så då ska jag nog se det och få någonting att göra ett litet tag iallafall. Men nu ska jag sluta tråka ut alla med allt mitt skrivande. Ingen orkar ju ens läsa så här långa bloggar. Men jaja, ha det bra. Nu ska jag gå ner med lite tvätt! Jippi..!

Kommentarer
Lennart säger:

Härligt älskling, bra att du tvättar och städar tills jag kommer i mårn ;) Jag älskar dig gumman <3

2008-11-25 | 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback