Utmanad

Min syster Jennie har utmanat mig så jag får väl göra utmaningen då ;) Här är reglerna:

♣ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♣ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♣ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♣ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag älskar filmen Armageddon. Jag kan se den om och om igen utan att bli less och jag gråter varenda gång jag ser den.

2. Jag älskar att gå på stan och att träffa nya människor.


3. Jag är väldigt blyg men gör allt jag kan för att skaffa nya vänner och prata med nya människor.

4. Jag sover väldigt dåligt på kvällarna men gör allt för att klara av dagen efter. Detta gör att jag ibland fokuserar väldigt dåligt på skoltid. På helger sover jag gärna till efter 12 någon gång.

5. Jag hatar att sova ensam och sover så ofta jag kan med André.

6. Mitt favorit ämne i skolan är svenska. Jag älskar att läsa och att skriva. Jag läser nog mer än dom flesta i min ålder.

7. Jag hatar att svälja tabletter. Jag kan knappt äta stora tabletter som alvedon o.s.v.



Jag kommer inte på någon som jag kan utmana eftersom nästan alla jag känner redan har blivit utmanade. Jag skriver in att jag utmanar någon senare om jag kommer på någon :)

Och nu blir det att gå ut och gå!

Kommentarer
Jennie säger:

Blev slingorna bra? =)

Kram

2008-11-02 | 23:59:23
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback