Utmanad ännu en gång

Jag la märke till att jag hade blivit utmanad av Jennie. So here we go!

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv

- Studerande
- Vaktmästare
- Korv gumma :)
- ..

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Armageddon
- Green mile
- Ps I Love you
- Nyckeln till frihet

Fyra städer jag har bott i

- Piteå
- ..
- ..
- ..

Fyra teve-serier jag gärna ser
- Desperate Housewifes
- Grey´s Anatomy
- One tree hill
- Prison break

Fyra ställen jag vill åka till
- Spanien
- Thailand
- Kina
- L.A.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen

- Pixbox
- Blogg/Bloggkoll
- Google
- Aftonbladet

Fyra favoriträtter
- Mammas laxpaj
- Kycklingfilé
- Sparrissoppa
- Fläskfilé

Fyra ställen där jag trivs

- Stan
- På ett lugnt ställe
- På ett varmt ställe
- Med André


Fyra personer jag utmanar
- Ida
- Camilla
- ..
- ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback