pluggpluggplugg!

Nu sitter jag då ännu en gång på skolan och pluggar. Jag har varit jätte trött hela dagen och imorse var jag så trött att jag nästan planerade att fara hem. Men jag härdade! Nu är jag då lite piggare iallafall efter att jag har fått i mig nå mat så det känns ju iallafall bra. Förra veckan (tror jag) fick vi skriva upp vad vi ville läsa för bok och så ska vi skriva en bokrecension. Men jag kommer att läsa ut min bok antingen idag eller imorgon. Och jag tror inte att jag får börja med recensionen redan men jag får väl hoppas på det för jag vill kunna fortsätta läsa böcker och jag kan inte göra det förens jag har skrivit klart recensionen för då blir jag förvirrad och gör inte lika bra ifrån mig. Men jag ska höra med min svenska lärare Stefan och så får jag väl hoppas på det bästa! Jag har också hunnit tappa min näsplopp i sängen idag och glömt att sätta i en ny. Och det är första gången jag är utan näsplopp sen jag gjorde hålet i näsan men jag har ju haft det i ganska många år nu, så läker igen tror jag iallafall inte att det gör. Så bra läkhud har jag inte. Inte ens i närheten...Tror jag då iallafall. Men det vore orimligt annars

Idag har jag inget speciellt planerat. Det blir väl en myskväll som vanligt med min underbara älskling. Vi kanske går ut och går i kylan, ser en film. Det gamla vanliga. Nästa måndag har jag och André ett möte med en personlig tränare på natilus. Så då kanske jag ska börja gymma också. Vilket verkligen kan behövas. Och det är ju roligare (och inte lika kallt) som att gå ut och gå också. Jag längar!

Idag ska jag försöka hinna in på dollarstore också. Och köpa en hårborste. Dom har grymt bra hårborstar där, och så kostar dom 10 :- eller nått sånt. Att rekommendera!

Nu ska jag fortsätta med att försöka plugga in min redovisning på naturkunskapen. Men jag tror att det kommer gå bra faktiskt. Det är så det känns just nu iallafall. Men ska ta hem och plugga litegrann också. Och så har jag glosor till imorgon. Jag känner mig inte särskilt taggad men jag hoppas att jag klarar dom också. Skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback