Ny display iallafall.

Pappa har fått tag i en ny display till min mobil så nu hoppas jag att jag får den att funka. För jag saknar den. Den är inte bara lite bättre än den jag har ny. Men om det inte bara är displayen det är fel på så måste jag ju köpa en ny mobil. Jag har då iallafall sett en som jag vill ha ifall det skulle bli så.

Nu har vi just kommit hem från Therese och Jugge. Jugge fyller år imorgon så vi for dit och firade honom idag. Och så har André just farit.. Jag som ville att han skulle sova med mig. I miss<3 Annars så känner jag mig inte särskilt taggad på någonting just nu. Vill mest bara sova. Det blir iallafall att gymma på måndag då och det känns bra. Och vi har inget planerat inför helgen men jag hoppas att vi hittar på något roligt så vi får komma ut en stund. Baaah.

Snart ska jag väl läsa, se på tv eller enbart sova efter att jag har pratat med André. Tror dessutom att jag håller på att bli förskyld. Skulle inte kännas fel med ett varmt bad just nu men jag får härda ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback