Ny design på bloggen! Tack Therese!

Therese har just designat min blogg och det blev väldigt stiligt tycker jag. Tack Therese! :) Väldigt snällt och duktigt av dig att göra det eftersom det nog tog ganska lång tid!

Idag har jag gymmat. Det har gått bra och jag har ingen träningsvärk än så länge och hoppas att jag inte får någon fast jag vet till 100 % att jag kommer få träningsvärk. Men man kan ju alltid hoppas. Annars så har vi haft debatt på svenskan idag och det gick faktiskt bra, fast jag fick ligga vaken igår och försöka plugga in allt eftersom jag var borta förra torsdagen. Men jag lärde mig riktigt bra och kom på ganska många anledningar faktiskt till att man inte ska sänka åldersgränsen till 18 på systembolaget. Så jag är nöjd. Jag har också dammsuga övervåningen idag, och det gick också bra. Snart ska jag städa upp lite i mitt rum (som är väääldigt stökigt just nu). Och sen blir det väl mys med A :)


Kommentarer
Therese säger:

Jaaa, jävlat hundra år tog det! ;P

2008-11-27 | 22:00:37
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback