Not alone in the house anymore.

Nu har då mamma och pappa kommit hem från Turkiet, så vi är inte ensamma hemma längre. Dom hade köpt med sig en Björn Borg tröja, en Escada parfym och ett par puma skor. Jag är väldigt nöjd. Idag är jag utan André för första gången på väldigt länge och det känns vääääldigt tomt och ensamt. Men jag bor ju fortfarande hemma så jag kan ju inte förvänta mig att träffa och sova med honom varje dag.

Annars så har jag då bara tagit det lugnt idag. Har köpt ny hårfärg, måste göra om slingorna eftersom dom knappt syns. Och så har jag köpt russin i ett försök att vara nyttig. Och så har jag självklart mest suttit i soffan och sett på tv och hållit på att somna eftersom jag självklart (som förutspått) inte kunde somna igår kväll. Men jag får väll bara hoppas att jag somnar lite lättare i natt så jag är pigg imorgon. Nu ska jag nog ta och ringa André. Glöm inte att se på bilderna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback