Lördag.

Idag är det då lördag och vi har spenderad förmiddagen med att handla mat för ikväll (vi är ensamma hemma hos André) och så har vi  hunnit vara på pitstop och köpt hem mat också. Jag försökte vara nyttig och köpte en jättegod kycklingsallad medans André köpte en kebabrulle. Ikväll har vi gjort ett försök att vara ännu nyttigare och köpt hem grönsaker och dipp :) ja nog är vi riktigt nyttiga.

Ikväll blir det väl inte att göra så mycket. Jag tror att vi ska se en film eller någonting och mumsa på våra grönsaker. Igår somnade jag föresten kl 23.00 fast det är helg och det känner jag mig stolt för. För så tidigt somnar jag inte ens på vardagar så det känns som ett stort steg för mig. Och så steg jag upp 11.00 också!

Kommentarer
Therese säger:

Haha, om du somna elva och vakna elva har du ju för fan sovit 12 timmar! Säämst ! :P

2008-11-22 | 15:38:18
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback