Lördag today.

Idag är det lördag och just nu gör jag inte så mycket. Jag somnade kanske 3.00 igår så jag vaknade ganska sent. Om ett tag kanske André och några till kommer förbi med skotern. Så då kanske jag åker en sväng med dom. Sen ikväll kommer Therese, Jugge, Sandra och Jesper. Och så kommer väl den andra Sandra och Anton också att vara här. Och då blir det att äta god mat. Och så ska troligtvis Sara komma ikväll så då blir det mys med henne :) Ser framemot dagen. Sen ikväll (eller inatt?) efter att Sara har farit så kommer André och sover över. Trodde nästan att han inte skulle sova med mig någon dag i helgen. Men det ordnade sig och vi kom fram till en lämplig lösning. Igår sjöng jag kareoke med mamma, pappa och mormor som fyllesnackade om hur duktig jag var på att sjunga. Säääkert.

Nu blir det iallafall att försöka få upp värmen i vinterkylan. Håller på att frysa ihjäl som vanligt fast jag har sköna, mjuka och varma kläder. Så typiskt mig. Annars ska jag nog inte göra så mycket. Ta det lugnt tills André kommer. Om han nu kommer. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback