Julklappshandling!

I helgen har jag då handlat dom första julklapparna vilket känns skönt. Plus att jag vet vad jag ska köpa till nästan alla dom som jag inte har köpt till än. Och I år är jag riktigt tidigt ute också så då hinner jag ju tänka vad jag ska köpa också.

Helgen har jag som vanligt spenderat med André. Igår mös vi och såg på film. Filmen var jätte bra. Det var en svensk film som hette Varg där Peter Stormare var med. Och jag tror att det var första gången jag såg Peter Stormare vara med i en svensk film. Men så mycket mer har vi inte gjort i helgen. Och det verkar verkligen vara bloggtorka just nu. Nästan ingen har bloggat idag vilket gör mig besviken eftersom jag älskar att snoka i andras bloggar. Men alla är väl för trötta för att blogga idag antar jag.

Imorgon blir det som sagt då att fara och gymma. Det kommer säkert gå bra tror jag. Idag har jag föresten kunna börja använda min mobil igen. Pappa har lagat den och satt in en ny display så nu får jag slippa använda min ruttna mobil och använda min lite nyare och lite fräshare mobil. Gött! Nu blir det att sova tror jag. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback