Hundvakt.

Idag är det lördag, och vi har varit hundvakt åt Ozzy. Det har gått bra och det har inte hänt så många olyckor (d.v.s. att han har pissat/bajsat innomhus). Så det har gått riktigt bra. Nu är vi hos André och gör inte så mycket. Vi sitter vid var sin dator och nördar oss :)

Men annars så kanske det blir att se på bio idag med Sara och Jonas. Och det blir väl trevligt. Vi ska bara försöka att skrapa ihop våra sista slantar och se om vi får råd så. Det hoppas jag då iallafall. För jag känner verkligen för att komma ut ett tag!


Kommentarer
Jennie säger:

Vad hade ni tänkte se för film? jag vill så gärna se den här coen brödernas senaste med brad pitt! =)

2008-11-15 | 16:35:34
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/
Jennie säger:

Vad synd att ni inte kom iväg. Jag var och såg den förra veckan och den var bra. Jag hade ju inte läst boken så jag tyckte den var mycket bra. De som hade läst boken tyckte att filmen saknade vissa delar,men så är det ju alltid. =)

Vad gör ni idag då. Jag har varit ute och promenerat i solskenet runt en sjö som ligger här bakom huset. Träffade några rådjur - söta!

Nu är jag på väg och träna, ska boxas med en kompis!

Kram

2008-11-16 | 14:50:31
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback