Hemma.

Ja, nu är man hemma efter en tuff dag i skolan och på stan. Först var jag då på skolan och gjorde.. inte så mycket faktiskt (?). Sen så gick jag på stan med Therese vilket var trevligt. Då gick jag in på Åhlens och bytte min väska också, så nu är den hel igen. Men däremot så är min tand fortfarande trasig. Jag måste verkligen till tandläkaren.

En till bra nyhet är att blod fläckarna på min björn borg tröja nästan är helt borta. Mamma tog sånt här klorin och lyckades bleka bort det mesta så nu kan jag mysa med min tröja igen. Och det känns bra. Men nu ska jag nog gå och se på tv eller läsa eller någonting. Lugnt ska jag då ta det iallafall :) Jag är inte med André idag för första gången på några månader (?) och det känns så tomt utan han! Men ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback