Grattis syster :)

Idag fyller Therese 20 år, jag och André har hunnit vara och hälsat på henne och fikat. Grattis syster! :)

Annars så vet jag inte vad vi ska göra idag, det blir nog att ta det lugnt och äta fläskfilé. Vi tar oss nog inte någonstans ikväll och är inte så sugen på att åka moppe i minusgraderna. Det känns lite för överdrivet kallt. Vi körde moppe till och från Lillpite och benen krampade ganska rejält när vi kom hem. Men nu är vi iallafall hemma i värmen. Snart blir det väl att börja laga fläskfilén då. Jag och André får ju laga maten själva eftersom vi fortfarande är ensamma hemma. På måndag kommer dom hem. Och på måndag börjar även skolan om, och i veckan ska vi lämna in VeMe arbetet. Mamma fick läsa igenom det och hon trodde att jag skulle få bra betyg. We'll see about that ;) Jag hoppas på det iallafall. Det skulle vara en bra start för mig och göra så att jag fortsatte att jobba hårt med skolan och inte lägger av helt. Jag får göra mitt bästa.

Kommentarer
Jennie säger:

Jag hade ju velat läsa ditt arbete ju, kan du inte skicka det till mig?

Hoppas ni får en lugn och skön lördagskväll och att maten blev god.

Kramar

2008-11-01 | 19:14:02
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/
Therese säger:

Tackar :)

2008-11-02 | 15:01:14
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/
Jennie säger:

Hej syster, nu har jag utmanat dig, så kolla lite på min blogg och skriv 7 grejjer om dig! =)



Kram

2008-11-02 | 18:53:40
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback