Goodnight with a song

Snart blir det att sova för min del. Kvällen blev väldigt lyckad. Jag, Linnea och Emma sjöng kareoke så det skrek om det. Jag sjöng bland annat låten som jag lagt in som heter The Verve - The drugs don't work. Grymt bra låt men väldigt svår att sjunga. Och jag blev väldigt förvånad när Linnea och Emma aldrig hade hört Svullo - För fet för ett fuck. Den har väl alla hört? Så jag sjöng solo på den också och jag var väldigt duktig måste jag säga :) Not. Men kvällen blev som sagt väldigt lyckad fast André och Mats mest satt i soffan och vägrade sjunga. Men vi fick oss iallafall många goda skratt. Tack för en bra kväll!

Imorgon ska vi köra lite skoter (om vi hinner). Och sen ska vi in till stan på skyltsöndag. Och efter det ska vi hinna gymma också. Jag hoppas vi hinner med allt bara. Men det blir nog inte en så lång skotertur. Men det blir nog roligt och det skulle vara 0 gradigt imorgon också. Så det blir skönt. Snart ska jag krypa ner i sängen och mysa med min älskling, A.




The verve - Drugs don't work

Kommentarer
Therese säger:

Vilken härmapa du är som skriver Goodnight with a song!!

2008-11-30 | 00:39:08
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/
Jennie säger:

Kanske kan vi fara och bowla alla syskon nu när jag kommer hem, det skulle väl vara roligt? =)

Jag har ingen aning om vilken klänning det är, så lägg ut en bild om det blir så att du köper den.

Nu ska jag iväg till affären en sväng. puss och kram

2008-11-30 | 12:29:05
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback