Friday.

Idag är det fredag och jag har ingen aning om vad jag ska ta och göra. Jag är helt deprimerad eftersom det är första fredagen sen jag och André blev tillsammans som jag är utan honom. Så jag har ingen aning vad jag ska göra idag. Se någon film kanske. Och en till väldigt dålig sak är att min choklad som jag köpte igår håller på att ta slut. Haha. Det kanske inte är världens undergång precis.

Snart blir det att äta. Mormor är här på middag och annars har det inte hänt så mycket. Jag har sett en underbar klänning som jag vill ha på nyår som André kanske ska köpa till mig i julklapp. Då har jag någonting att ha på nyår iallafall. Men den är bara så himla snygg! Fast jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på nyår, men vi hittar väl på något :) Ser då framemot det vääldigt mycket iallafall kan jag lova!

Kommentarer
Äldsta storasystern säger:

Hej sötis, vad gulligt du skivit på min blogg, vad glad jag blir! =) Jag längtar också efter jullovet och nu är det ju inte så länge kvar. Skolan är tung just nu då vi har tentaperiod men men, det är bara att hålla upp huvudet och göra sitt bästa. Hur har du det i skolan?

Ikväll har jag varit och bowlat med några kompisar, vi spelade två serier och jag vann faktiskt den ena! Jag borde kanske satsa på den sporten! =)

Jag vet precis hur det är att vara så där äckeltrött på dagen,(nästan så att man sover med ögonen öppna)och sen komma hem och piggna till och vara uppe halva natten. Men det är nog bara en period ska du se, sånt brukar ju komma och gå i perioder.

Vad ska ni göra i helgen du och André då och vad är det för klänning du har hittat?

Kramar!

2008-11-28 | 23:50:26
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback