Bubbelbad.

Igår badade jag och min älskling André bubbelbad i deras badkar. Ett badkar som är ungefär som en bubbelpool fast mycket mindre. Det var jätte mysigt och väldigt romantiskt. Det var väldigt skönt att bara ta det lugnt efter ännu en hård vecka på skolan :)

Jag tror dessutom att jag har sovit ÄNNU (vilket knappt går) dåligare den här veckan. För både i Torsdags och i Fredags har jag börjat blöda näsblod som jag vet itne vad. Helt utan anledning. Igår blödde jag lite mindre än igår men jag sprang omkring högst uppe på skolan och hittade ingen toalett. När jag väl hittade en toalett så var hela min hand full av blod. och självklart, just då ska jag ha på mig min nya VITA björn borg tröja som det sjääälvklart droppar blod på. Not a good day.  Som tur hade jag en annan tröja i skåpet och jag kunde byta om. Och som jag kämpat med att få bort blodfläckarna igår. Jag har doppat tröjan i kokande vatten. Jag har använt galltvål. Jag har använt sån här sandig tvål som man använder när man ska få bort skit och olja och sånt från händerna. Och så satte jag den i tvättmaskinen. Jag vet inte om fläckarna här gått bort man jag får hoppas det. Strax ska iallafall jag och André till Ängeln och käka blandsallad! Mums!

Kommentarer
Jennie säger:

Jag vill också ha ett bubbelbad, undra om det går att få studentbostäder i gbg att köpa och installera ett sånt hos mig på nåt sätt? =)

Kanske blöder du för att du sovit dåligt, du måste ta hand om dig. Men det brukar ju inte vara så lätt att ställa om dygnet när man varit ledig. Det blir säkert bättre till veckan.

Gick fläckarna bort förresten?

Kramar

2008-11-08 | 22:17:31
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback