Beroende?

Nu sitter jag på skolan och pluggar NK. Men helst vill jag bara hem och mysa med A och läsa en bok. Jag tror jag är beroende av att läsa. Förra ungefär en vecka sen började jag läsa boken smuts. Jag läste ut den i Fredags. Sen började jag läsa en annan bok som jag läste ut i lördag. Och så igår började jag läsa Martina Haags bok "I en annan del av bromma". Jag läste ut halva boken igår och kommer nog börja att läsa ut den idag också. Jag läser så otroligt mycket just nu och jag älskar ju att läsa så det är jätte skönt.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Plugga litegrann tror jag. A har köpt några skidor till hans skoter så han ska vara i garaget och byta dom och hålla på. Så jag ska bara ta det lugnt hos honom.

Och så har jag lyckats tappa en ganska så stor bit av min tand också. Hur vet jag inte. Men jag lyckas ju med allt. Så jag måste boka tid hos tandläkaren innan jag får hål också. Så jag slipper ta äckel bedövning.
      
Boken smuts som jag läste               I en annan del av bromma
ut förra veckan.                                      som jag håller på att läsa just nu


Kommentarer
Therese säger:

Haha, det blir nog inte på ett tag nu. Nu har vi ju allt vi behöver :). Blir det någon mer gång så hör jag av mig :)

2008-11-10 | 12:07:06
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/
Therese säger:

Äh, jag kan inte photoshop. Designen jag har just nu har en gjort åt mig. Kan hjälpa dig med lite bakgrund och sånt om du vill däremot.

2008-11-10 | 15:27:21
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/
Jennie säger:

Det är faktiskt en låt som heter "du får aldrig" med sonja aldén. Hörde den på rix faktiskt. =)

Har du en bra måndagskväll? Jag kom hem för drygt en timme sen och har nu hunnit äta lite middag. Funderar på att ge mig iväg till gymet en sväng. Det är så himla mörkt ute nu så man törs inte ta en promenad. Istället får man gå omkring på bandet på gymet...suck.

Kramar

2008-11-10 | 18:57:08
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback