Back to school

Ja, imorgon börjar då skolan om igen.. Känner mig verkligen inte taggad. Men lovet har då varit lugnt och trevligt iallafall. Har tagit det lugnt för det mesta men det kan ju också vara skönt det ibland. Man måste ju faktiskt ta det lugnt ibland! :)

Just nu är jag med André och jag har fått honom att slinga mitt hår, så vi får väl se vad vi ger honom för betyg på det, han kanske är en naturbegåvning på att färga hår helt plötsligt och oförvarnat. Det vet man ju aldrig. Jag ska snart skölja ut färgen och efter det ska vi nog gå ut och gå en stund. Sen ska vi nog bara mysa. Det blir nog en bra avslutning på lovet skulle jag tro. Då är vi nog lagomt laddade när skolan börjar om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback