Äckel moppe!

Idag for jag och André på dollarstore (vi körde moppe dit eftersom vi inte tog oss på något annat sätt) Det var jävligt kallt att  köra dit. André for in till stan för att hämta ett paket på bussgods och jag gick in på dollarstore medans. Efter ett tag kom André också och vi lämnade moppen därutanför. När vi kom ut igen så får vi självklart inte igång moppen eftersom gasen är frysen. Så vi står därutanför och håller på att frysa ihjäl och får fortfarande inte igång moppen. Efter ett tag går vi in på mekonomen och får låna en värmepistol där och då fick vi igång moppen efter ett tag. Fast gasen var fortfarande fryst så vi  var tvugna att köra full gas hela tiden. Efter att jag hade kört en "provrunda" med den så dog den igen och vi fick inte igång den. Fast efter ett tag gick den igång ändå så vi körde hem i kylan!

Så mycket mer har det inte hänt idag. Jag har haft två lektioner som vanligt, vilket var slappt. Vi for också förbi Andrés morfar ett tag och fikade litegrann och sedan for vi hem med bussen. Sen så for vi då in till dollarstore där det där hände. Så mycket mer ska vi inte göra idag. Vi ska gå ut och gå en sväng och inte så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback