Still I don't understand.

jag har just sett greys anatomy, det är absolut en av mina favorit serier, har flera avsnitt nerladdade på datorn och ska nog ladda ner fler snart också :)

Jag är så himla less skolan och alla på den, längtar så himla mycket tills jag slutar skolan, eller iallafall börjar på backa, det blir samhälls för mig, blää! men annars vet jag inte vad jag ska gå, så det blir samhälls :) nu är det då bara plugg, plugg och plugg! på onsdag prov, fredag prov,  nästa onsdag prov, men då får jag då gjort det mesta, kommer äntligen bli klar med idrotten också, finally!

Kommentarer
Jennie säger:

Hej Linda, visst är grey's bra! =)
Man blir kräkless på att plugga ibland, jag är också less just nu, men vi får härda ut du och jag! =)
Puss och kram

2008-03-23 | 13:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback