Utmanad!

1. Tre namn jag lyssnar till:  Linda, Hurtig ..?
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mina ögon :D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min blygsamhet kanske
4. Detta är jag rädd för: Thereses hund Ozzy är ganska läskig.. ;p
5. Tre saker jag vill ha varje dag: En puss av André, Choklad och Cola!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  Äta räkor (vilket jag alltid har älskat tills i sommar), Slå en volt, sova på nätterna.
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med mina vänner, umgås med A, läsa, se på tv osv.
8. Detta vill jag göra just nu: Resa utomlands för fösta gången!
9. Bästa känslan: Att vara kär :)
10. Värsta känslan: Att inte vara kär.. :(
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  Han ska vara smart, och ha en bra personlighet :)
12. Är jag kär just nu? Ehh, JA!
13. Jag vill gifta mig? Men ja! 
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa bungyjump, Resa utomlands, plugga klart, skaffa barn, gifta mig osv :P
15. Min käraste ägodel: Mina böcker?
16. Något jag vill ha i present: En systemkamera och en bärbar dator :)
17. Detta har jag på mig just nu: Vit björn borg tröja och mjukisbyxor. Skönaste outfiten!
18. Favoritkläder: Förutom att vara naken så mjukiskläder of course.
19. Favoritdjur: Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det är olika. Rock bland annat.
21. Favoritlåt just nu: Har igen speciell. Men en är Colbie Caillat - Dreams collide.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Svenska är roligast, NK tråkigast.
23. Stjärntecken: Vågen!
24. En bok jag älskar: SMUTS!
25. En film jag älskar: Armageddon.
26. Tv-program jag gillar: Greys, Desperate Housewives, Prison break, Dexter osv.
27. Favoritdoft: Det är lite olika. Naomi Campell - Cat deluxe at night kanske :P
28. Detta äter jag gärna: LAXPAJ!
29. Dricker helst: Coca Cola
30. Favoritgodis: Choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, Thailand, Australien, Turkiet, Kina Spanien osv.
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 169,5 cm.
34. Jag tror på: Tomten!
35. Jag spelar: Ingenting, men skulle vilja spela poker om jag vore 18 :)
36. Person jag beundrar: Mina underbara syskon!
37. Så här bor jag: Med mor och far.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ja, inte mitt ämne.
39. Det här tänder mig: Stringkallingar!!! hehe
40. Det här gör mig avtänd: Dålig andedräkt.
41. Favoritfärg: Har tyvärr ingen.
42. Favoritcitat: Har inget av det heller.
43. En hemlighet jag vet: Therese pojkvän brukar pissa på sig varje natt. Tiihii.
44. Bästa present jag fått: Min mjukisdjurs hund som jag fick när jag var 7 eller någonting och hade kvar tills typ i 5:an
45. Senast köpta skiva: Jaa.. Ingen aning.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:  Mina ögon fortfarande.. Och mitt hår när det är på bra humör ;)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina lår.
48. Udda förmåga/egenskap:  Jag bor på månen.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Azlan i Narnia.
50. Vad lyssnar du på just nu? Colbie Caillat - Bubble.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit på skolan, hälsar på farfar, hälsat på Andrés morfar, halkat så jag ramlat 2 gånger, gått till pappas jobb och farit hem :)
52. Var är dina föräldrar födda? Piteå och Skellefteå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Jaa, Nero tror jag.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Pentryt
55. När badade du i en pool senast? Helgen före då jag fyllde år. Det vill säga helgen före 10/10.
56. Vilken är din favorit kändis? Mig själv! (..om jag hade varit känd)
57. Hur många barn vill du ha? två
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Techno.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Får inte rösta än. Men annars på Socialdemokraterna.
60. Vad har du för TV-kanaler? Många
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej, men vi kan ju vänta tills jag får körkort till att börja med.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej, men jag skulle vilja!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Stockholm?
66. Har du en egen trädgård? Min mor har.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?  The SImpsons och Family guy
68. Kan du alla orden i nationalsången? Så gott som.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Dangerous Bangkok tror jag.
71. Favoritpizza? Kebab.
72. Chips eller popcorn? Chips, men på bio: popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Har använt några gånger. Ljusröd typ.
74. Har du rökt en cigarett? Tyvärr så har jag ju det.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Joo, jag vann dom 10 senaste.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med? André.
78. Favoritchoklad? Marabou mintkrokant. Börjar dock bli lite utnött men annars Schweizer nöt eller Amigo :)
79. När röstade du senast? Jag har inte fått rösta än.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I sommras tror jag.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jajjemen!
82. Är du bra på matlagning? Rätt så hyfsad..
83. Klarar du att tanka själv? Jajjemen ;)
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nä, efter som mitt enda jobb hittils har varit att sälja korv förutom prao platser så att..
87. Vad var det senaste du handlade? Ett lyxmål på sunes.
88. Har du kräkts offentligt? Ja, tyvärr.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Jag har redan hittat den sanna kärleken, så hit med miljarderna!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det är bara för desperata människor.
91. Har du ringt något betalnummer? Nej det har jag inte.
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ibland, men det är viktigt att man kommer över varandra först!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Farmor.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? JA, ni skulle bara veta..
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Telias.
96. Vad har du i din väska? Börs, Lipsyl, Smink, Hårspray och massa andra onödiga saker.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser.
98. Vad har du att vara tacksam för? Att jag bor i ett rikt land utan föräldrar som slår mig och får mat varje dag.
99. Är du less nu? Jo, nu blir det simpsons för min del.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Jennie, Sandra, Sandra och Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback