The day after.

Julaftonen var väldigt trevligt, jag fick mycket av det jag önskade mig bl.a. en ny efterlängtad spegel av mormor, en hårfön, en ny (även den efterlängtad) kamera, en kudde, smink, en jätte go luktande tvål från Lush och ett halsband från Sandra. Jag fick även presentkort på bokia och på gina och så fick jag pengar :) Och så fick jag en ram på min älskade brorsdotter och ett par tjocksockar som mormor har stickat :) Tack allesammans!

Jag blev väldigt nöjd med min jul måste jag säga och det var skönt att äntligen kunna se vad man tar kort på vilket man inte gjorde på min förra kamera eftersom displayen var trasig. På kvällen kom även A förbi och sov hos mig och han fick sitt presentkort på jack and jones av mamma och pappa så det kommer bli roligt att få se honom i lite nya kläder också. Han hade klätt upp sig i sin nya skjorta och var så stilig när han kom. Resten av kvällen spelade vi spel med mamma och pappa. Det var trevligt!

 Pappa har just hängt upp min nya spegel så det ska bli skönt att se vad man gör! Nu ska jag städa upp lite här och så ska jag hoppa i duschen om ett tag. Bara så att ni vet så har jag gjort klänningen som jag har på mig på bilderna själv. Tänkte att jag måste ju ha den någon gång annars kommer det aldrig att bli :)

Föresten vill jag rekommendera en jätte bra film som heter "A walk to remember" som alla borde se! Här är lite bilder från igår. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback