Slutkörd.

Jag vaknade halv två idag och gick upp och åt frukost. A steg upp kring 10 eller någonting för att fara och köra skoter med killarna. Så jag är själv just nu. Jenny skulle egentligen komma idag men hon tog sig inte så hon ska komma på söndag istället. När jag vaknade imorse så hade jag ont i hela kroppen och ville helst bara fortsätta sova. Det har inte varit någon bra natt kan jag lova. Men nu är jag uppe och har hunnit ta en dusch och ska snart försöka övertala mamma och pappa att skjutsa mig till A. Igår gjorde vi inget särskilt. Vi satt mest och spelade spel med mamma, pappa, Lars och Ingela. Men det var roligt det med. Helst när vi tjejer vann hela tiden. Sen hade vi tänkt att köra skoter till Therese och Jugge. Men det var så mycket flö vatten att vi inte vågade. Så vi vände hem igen och somnade ganska fort. Nu ska jag premiär använda min nya hårfön som jag fick i julklapp. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback