Slut på helgen ännu en gång.

Än en gång är då helgen slut och jag har väldigt mycket ångest. Och förlåt för den dåliga uppdatering. Jag har haft fullt upp i helgen. Men jag kan ge er en kort sammanfattning på helgen:

Fredag:
- Prov i spanska. Gick skit dåligt.
- Kommer hem, äter, sover 3 timmar.
- Vaknar kvart över nio. Ser en film. André somnar.
- Ligger ensam ser klart filmen.
- När filmen är slut läser jag ut min bok.
- Somnar ett tag efter jag läst ut boken.

Lördag:
- Kör skoter till Andrés mamma.
- Äter på Frasses.
- Far på fest hos Jenny.
- Andrés SKOTER går sönder!
- Kommer hem, lägger märke till att Andrés mamma köpt cup of nudles. BLIR LYCKLIG!
- Somnar.

Söndag:

- Vaknar halv 11 och märker att min hals är uttorkad.
- André gör iordning CUP OF NUDLES åt mig.
- Ser en film.
- Gör mat.
- Sover 2 timmar.
- Ser en till film.

Ja. Så har ungefär min helg sett ut. Det har faktiskt varit riktigt trevligt fast jag varit trött nästan hela helgen. Lördagen blev väldigt lyckad. Nu blir det att göra någonting annat. Här har ni lite bilder:

Jag och Carro :)
Carro, Jag, Jenny

En bild på Jennifer (dock inte från helgen) då hon modellerade för Cinderella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback