Lucia?

Nu sitter jag på skolan och väntar på att spanskan ska börja. Jag är riktigt, riktigt trött idag och skulle helst bara ligga hemma och sova. Det blev inte att vaka med Jenny, Carro och Johanna idag. Carro hade blivit sjuk så vi skulle ta det nästa lördag istället :)  Nästa fredag blir att vara med tjejerna i klassen. Ikväll så ska jag istället vara med A (:D) och så ska vi fara och vara med några av hans kompisar. Jag vet inte riktigt vem det blir men det blir säkert kul.

Imorgon blir det då att fara till Sara. Det kommer att vara bara tjejer och jag ska komma tidigare till Sara så att vi kan ha ansiktsmask och laga mat. Sen efter ett tag kommer resten. Det kommer bli himla trevligt att spendera lite tid med flickorna!

Igår kväll gjorde jag inte så mycket. Jag såg simpsons och drack te och tog det lugnt. och var grymt trött och ville bara sova då också. Men jag vill inte somna alltför sent på kvällarna (vilket jag ofta gör ändå). Men nu ska jag snart dra mig till lektionen som börjar om 20 min och härda ut resten av dagen. Efter skolan far jag direkt till A och kanske försöker sova litegrann där så att jag är pigg tills ikväll. Idag ska vi även se Lucia eftersom vi är lediga imorgon då Lucia egentligen är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback