Historia prov

Idag har jag haft historia prov. Jag pluggade igår men självklart inte särskilt mycket. Men det gick ändå mycket bättre än jag trott. Hoppas bara det gick lika bra som jag hoppas att det gick. På fredag blir det nog diktredovisning för mig. Jag hoppas bara att det går bra men det är ju inte en speciellt svår redovisning. Idag slutade jag 11.20 som vanligt och har suttit här på skolan sedan dess och nu är klockan snart 13.50. När André slutar (vilket jag hoppas att han gör snart) så ska jag gå förbi ungdomsmottagningen och beställa ett nytt recept för mina p-piller. Jag känner inte för att gå till ungdomsmottagningen nu för att sedan gå tíllbaka hit till skolan. Det var - 20 grader imorse och jag har ingen aning hur kallt det är nu. Men jag har iallafall ingen lust att gå ut FLERA gånger i onödan. Känner inte ens för att gå på stan. Så kallt känns det. Men det kanske ändå blir att gå på stan en kort stund efter att André slutat. Men jag väntar hellre här kan jag lova. LITE (d.v.s. mycket) mera kläder behöver jag. Nu ska jag försöka hitta på något annat. Typ leta upp nått ställe där man kan lägga sig och sova (?). Ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback