Hemma från Luleå.

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. I Lördags jobbade jag och hann även in på Gina och köpte 5 tröjor. Sen under söndagen for vi in till stan en stund och jag köpte en bok för presentkortet som jag fick av Therese. Och igår steg jag upp kl 10 för att mamma skulle komma till A med lite kläder och så kvart över 12 tog vi bussen till Luleå. Där gick vi på stan och jag köpte en jacka och ett par strumpbyxor. Såg en skit snygg skarf som jag ville ha men alla mina pengar lyckades ta slut. Sen for vi hem till Jennie och Janne och hälsade på dom. Jennie hade några gratis biljetter på Impuls så vi for dit och gymmade, eller A gymmade medans jag och Jennie körde body jam. Det var roligt och det var kul att få pröva något nytt. Sen sov vi över hos dom och idag har vi inte hunnit göra så mycket innan vi for hem. Och nu har vi mest bara varit hemma och inte gjort någonting. Andrés mamma har klippt honom och det blev jätte bra. Nu blir det att se på när A spelar poker (och hjälpa till eftersom jag är mycket bättre än han) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback