Fredag och Jullov!

Idag har vi knappt gjort någonting på skolan, bara sett klart en film och lekt charader :) Egentligen skulle jag fara till Bergsviken idag och vara med tjejerna från klassen. Men jag skulle varken ta mig dit eller hem. Så det får bli någon annan dag. Istället blir det att fara och vara med Nina, Fredde och Jonas och det blir nog trevligt skulle jag tro.

Idag har jag även hunnit gå på stan och handlat julklappar till André och Therese. Nu är det bara till några få kvar men det får jag fixa antingen imorgon eller till veckan. Det är snabbt gjort.

Just nu är A ute och kör skoter en snabbis för att se om den funkar eftersom han har lagat den. Jag ville inte riskera att frysa ihjäl i mina nylon strumpbyxor så jag stannade inne och bloggar litegrann :) Men han kommer nog in närsomhelst skulle jag tro och då blir det att fara! Imorgon blir det Pitholm för min del. Ha det bra!

Kommentarer
Jennie säger:

Det blir spännande att se klänningen, den är säkert jättesnygg! Ang bowlingen vet jag inte riktigt, jag och therese kollade lite på den nionde januari, men vi kan ju ta det mitt veckan en kväll eller så. Vi kan väl försöka planera ihop nåt som passar oss alla när jag kommer hem.

Så du är nästan klar med alla julklappar. Jag har också nästan fixat alla, bara Therese kvar. Kanske tar jag en sväng på stan imorrn.

Kram

2008-12-19 | 21:45:08
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/
therese säger:

Åhå, vad har du köpt?!"

2008-12-19 | 22:23:48
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback