Dryg dag.

Usch vilken dryg dag det har varit idag. Det känns inte som vi har gjort någon nytta alls idag. Inte ens på spanskan. Men nu sitter jag då hemma hos A och väntar på att få mat medans A  sitter och spelar "need for speed". Men det är då garanterat mycket roligare här än på skolan. Och så måste jag plugga också. Spanska, engelska, historia och säkert massa annat också. Jag satt uppe halva natten igår och skrev klart samhälls arbetet. Så då är jag då klar med det iallafall och det känns himla skönt. Jag är jäävligt sugen på jullov just nu. Nästa vecka är det lucia vaka och jag har ingen aning vad vi ska göra. Men vi kommer väl på någonting som vanligt. Jag hoppas att det blir roligt iallafall.

Nu ska jag försöka ta tag i skolarbetet och jag ska göra mitt bästa för att få något gjort. Jag ska bara gå och lägga mig i sängen en liten stund först.

Föresten så kom jag fram till att jag har läst boken Twilight och den boken är verkligen jätte bra. Så nu är jag bara ännu mer sugen på att se filmen och känner att jag bara måste det. Och för er som inte har läst boken rekommenderar jag den starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback