Dan före doppardan.

Idag är det dagen före julafton och det betyder att det blir mys ikväll. Igår såg vi då Yes man och den var rolig och bra =). Jag inhandlade dom sista julklapparna igår så jag är laddad och klar för julen. Snart ska jag gå ner och äta frukost eftersom jag inte har rört mig mer än från sängen och skrivbordet än. Men efter jag har ätit frukost ska jag julstäda litegrann så att mamma blir glad. Jag har ändå inte så stökigt men det måste ju vara exemplariskt. Haha. Nu ska jag nog ringa och försöka övertala Therese att komma över ikväll. Sen ska jag ringa Donald och fråga om jag får jobba någonting under jullovet. I need money! Men så mycket mer har jag inte att säga. Vaknade av att katten bet/klöste mig i tårna imorse så det var väl inte ett särskilt bra sätt att vakna på däremot. Men nu blir det frukost för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback